tirsdag 3. april 2012

Tusling rundt omkring i heimen...

Tutler no rundt her med kamera...krmt...mobilkamera...kanskje ei investering i kamera hadde gjort seg...helst eit kvitt;)

Vel vel, medan eg går rundt og knipser i veg...så oppdager eg fort at kanskje frøkena i heimen har eit litt lite hus? Er så mykje man ønsker...eit lite bord hadde vore veldig fint der...ein slagbenk hadde DEFINITIVT gjort seg ved spisebordet...ein apotekerdisk...oioi...mange ønsker;)








Jaja, i mellomtida...knipser eg eit bilete av Hortensia...kvit (ingen bombe), og litt stæsj frå kjøkkenet...men, berre frå ein liiiten del av kjøkkenet...den andre delen er rotete;)))

Og til min store fortvilelse...under opplasting av bilder...nokre er gule..andre er gråtona...ughh...her må vi ta nye bilder ja...

Uansett..avslutter kvelden med orkide som eg fekk av ei veninne ikveld og mitt favorittblad..Jeanne d' Arc Living...Mmmmmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar