torsdag 12. april 2012

Mitt paradis...

Det lir sakte men sikkert mot varmare tider. Ingenting er så vakkert som eit solgløtt og grøne marker.
Når våren er i anmarsj, er det på tide for tuppa i heimen å ta seg ein luffetur rundt på tomten. Ikkje mindre enn 18 mål disponerer eg, så....jo, det kan bli lange turar....alt i frå skog, store enger, små hager, og ikkje minst vakre gamle bygninger....

Eg har ein favoritt utafor stuevinduet mitt....ei rød gamal stue -bygd på slutten av 1800-talet. Inni stua er der ein del vakre gamle og mitspiste møblar....sikler litt etter dei, og har funne ut at husverten definitivt må bearbeidast her...for møblane ønsker eg meg sterkt.
 Eit gamalt epletre rommer ei disse som er i flittig bruk av store og små.
 Ein tur inn...?
My road to paradise....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar