lørdag 7. april 2012

Ting eg lager....

Frå eg var lita, så har eg alltid likt håndarbeid...strikka min første genser når eg var 12...å kjære vene den var liiite pen ser eg jo i ettertid...ikkje berre gjekk mønsteret i sikksakk...men heile arbeidet gjekk jo i sikksakk...gjekk eg med den? Yep....herlighet, syntes jo den var fin, DÅ. Den var grøn, lysegrøn, mørkegrøn, og kvit...Eg hadde ein mørkebrønn cordfløyelsbukse, og gensaren. Sprada rundt i nærmiljøet, og syntes eg var ganske så fin....kjenner eg får lettare kramper når eg skriv om det...minner kjem...

Heldigvis, så har fargespekteret, stil, og ikkje minst smak endra seg sidan eg var 12....puh...ein lettelse du:)

I den seinare har eg fått ei stor interesse for sying...og det går unna...Det er hovudsak puter, toalettvesker, og sminkepunger som lagast....Har vore så heldig å få solgt noko av det eg lager, det gjer at eg kan fortsatt kan dyrke interessa for håndarbeid...å himmel og hav kor boda mi hadde sett ut viss ikkje...:))

Så....her...eit aldri så lite bilderas av det eg putler med når tida strekker til....det er også mulig å bestille...eg syr gjerne på bestilling.....

Om du skulle finne noko.....så ta kontakt på mail: laiton69@live.no











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar