torsdag 5. april 2012

Eg selger...

Eg har ein meget kjær hobby...strikkestrikkestrikke...

Etter ein lang periode med strikking av luer og halser til mine fire søte små, var det på tide med litt strikking av ting og tang til heimen...

To gode puter i godt ullgarn...Desse puten er til salgs...

Flettepute inkl.dunpute koster 400.-
"Puddelpute" inkl.dunpute koster 300.-

Putene er veldig veldig lite brukt.



Putene er strikka i gode kvalitetsgarn frå Sandnes Ullvarefabrikk og Dalegarn.

Ta gjerne kontakt på mail: laiton69@live.no

3 kommentarer:

  1. Takk for at du tok ein titt på sida mi, og takker for koselig kommentar :) Du er no jammen meg kreativ du og, masse fint du har laga :) Og eg likte veldig godt den strikka puta med fletter, trur eg må prøve meg på noko liknande, ein dag.
    Ha ei fortsatt fin påske.
    Klem

    SvarSlett
  2. Den må du prøve på...gje meg ein lyd, så skal eg sende deg ein kopi av mønsteret:)

    Klemmer i hauer til deg:-)

    SvarSlett
  3. Ååå det hadde jammen vore snilt av deg :) Ha ein flott søndag i finvêret :)Klem

    SvarSlett